Hola!
Ja que fa temps que no penjo massa cosa al fòrum, voldria deixar constància de la meva fotito que vaig realitzar durant la gran conjunció d'ahir.
Estic content perquè vaig estar pendent dels núvols durant tot el dia i tot indicava que no seria possible veure-ho. Des de la zona on vaig fer la fotografia (Els Pallaresos), tenia totes les direccions geogràfiques descobertes o amb núvols molt fins, excepte el Sud-Oest, tot ple de núvols i, oh sorpresa, per on estarien ubicats els dos planetes. El miracle va passar sobre les 18:15, que de sobte van desaparèixer tots. I aleshores vaig poder gaudir de l'observació amb familiars i algún que altre veí curiós que es va apropar (estava ubicat al carrer).
Una petita història que la recordaré als meus néts quan els expliqui que vaig poder gaudir d'un esdeveniment únic

**Fotografia realitzada amb Skywatcher ED80, ASI 120 MM Mini (Mono) + Autostakkert + Registax. La foto és una sobreexposició de 3 fotografies, perquè els planetes no es veien del mateix detall amb una sola configuració de càmera**

Refractor Skywatcher ED80 DS Pro + HEQ5 Pro

Canon Eos 1100D

Guiat amb Skywatcher 9x50 + ZWO ASI 120 mm Mini
Començant i aprenent de valent!